Bands bruiloft Noord-Holland

trouwlocatie capelle aan den ijssel

Bent u op zoek naar een perfecte trouwlocatie in Capelle aan den IJssel?

Er zijn vele mooie trouwlocaties in Capelle aan den IJssel. EarCandy heeft op de meeste trouwlocaties wel gespeeld. Mochten jullie het lastig vinden om de juiste trouwlocatie te selecteren dan kunnen wij jullie daar graag mee helpen. Het komt namelijk nog wel eens voor dat sommige trouwlocaties of feestlocaties niet geschikt zijn voor een bruiloftband. Als jullie een feestavond met band in gedachten hebben en de locatie al hebben geboekt dan kan dat soms wat problematisch zijn. Dus is het is altijd verstandig om goed door te vragen of de locatie geschikt is voor live muziek of een band. EarCandy speelt met in ear monitoring. Daarmee kunnen de muzikanten zelf goed horen wat ze spelen en wat de andere muzikanten spelen. Als bijkomend voordeel is dat het geluid van de band daarmee zeer goed in balans is en nooit té hard kan zijn.

Meer informatie over de bruiloftband EarCandy kunt u opvragen door hier uw gegevens in te vullen. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

Join the Party!

Dé coverband, bruiloftband en feestband voor bedrijfsfeesten