Coverband EarCandy voor uw bruiloft, bedrijfsfeest, jubileum, trouwen. Join the Party!

Coverband, Bruiloftband Huwelijksfeest

Zoekt u een te gekke coverband, bruiloftband voor uw huwelijksfeest?

EarCandy is een ervaren coverband die van ieder feest een succes maakt! Check de reviews op onze website maar eens. Deze zijn van vele bruidsparen die jullie zijn voorgegaan. Maakt u zich geen zorgen meer over uw muzikale invulling van uw bruiloft. EarCandy maakt er een onvergetelijke avond van waar u nog lang over zult napraten.

Band formatie

De standaard band formatie bestaat uit 5 professionele muzikanten. De drummer en de bassist zorgen voor de vetste grooves. De toetsenist en gitarist staan garant voor een vette professionele sound. En de zangeres heeft een stem als een nachtegaal en ook nog eens een leuke vlotte babbel.

EarCandy XL

De formatie kan worden aangevuld met een blazerssectie. Deze bestaat uit een saxofonist en een trompettist. Tevens kan er een extra zangeres bij worden geboekt. EarCandy heeft de beschikking over een groot netwerk aan professionele zangeressen en muzikanten.

Coverband, bruiloftband voor uw event? EarCandy natuurlijk! Gegarandeerd feest!

Een avondje EarCandy is een coverband en DJ voor de prijs van één!

Join the Party!

Check en like ook onze Facebook pagina: klik hier

Wil je graag EarCandy boeken, maar weet je niet zeker of jouw feest door kan gaan? Maak dan gebruik van onze Corona-garantie. Als jouw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan, kun je de boeking bijna kosteloos verplaatsen. Vraag ons naar de voorwaarden!

Hello!

Klik op onze onderstaande vertegenwoordiger om te chatten via WhatsApp of stuur ons een email naar [email protected]

× Hoe kan ik je helpen?