Feestband

Feestband EarCandy

Bent u van plan binnenkort een feest te geven? Een jubileumfeest, verjaardagsfeest, afstudeerfeest, studentenfeest of zomaar een feestje? Dan is het misschien een leuk idee om een hippe feestband in te huren. EarCandy is zo’n band die van uw feest een onvergetelijke avond maakt.

Heeft u wel zin in het organiseren van een feest maar laat uw budget het helaas niet toe om een te gekke band in te huren? Dan is het wellicht een idee om een feest te combineren met andere mensen die wat te vieren hebben. Feestjes waar coverbands spelen worden tegenwoordig vaak door meerdere mensen gezamenlijk georganiseerd doordat er bijvoorbeeld meerdere mensen een jubileum willen vieren of een vriendenclub die hun vriendschap eens willen bezegelen met een knalfeest.

Feestband EarCandy

Naast de zogenaamde privé feesten worden er ook feesten georganiseerd door Sportverenigingen, Carnavalsverenigingen, Oranjeverenigingen en Dorpsverenigingen. EarCandy is dé geschikte band om feestavonden voor verenigingen te verzorgen. Met een actueel en hip repertoire van uptempo tracks en zonder al te veel pauzes tussen de nummers door wordt uw verenigingsfeest gegarandeerd een succes. EarCandy speelt regelmatig op openbare optredens, een actueel overzicht van deze optredens in terug te vinden in onze agenda.

Wat krijgt u allemaal als u EarCandy Coverband boekt? Het licht en geluid wordt verzorgd door een geluidsbedrijf waar EarCandy vast mee samenwerkt. Dit heeft als grote voordeel dat wij een scherpe totaalprijs kunnen aanbieden en dat het geluidsbedrijf snel het zaalgeluid en podiumgeluid kan inregelen. Vooraf wordt het repertoire voor de feestavond afgestemd met de organisatoren. Er kunnen eventueel verzoeknummers worden ingestudeerd (max. 2 per boeking). In de pauzes tussen de sets door wordt er pauzemuziek afgespeeld, deze muziek wordt aangepast op het feest. Ook hierover kunnen vooraf separate afspraken worden gemaakt. Door de ruime ervaring van het verzorgen van de muzikale omlijsting van feestavonden ontzorgd EarCandy de organisatie voor dit deel.

Indien u aanvullende informatie wilt ontvangen dan kunt u contact opnemen met onze bandmanager: info@earcandycoverband.nl

EarCandy kijkt er naar uit om de muzikale invulling van uw feest te gaan verzorgen!

Feestband EarCandy, join the party!

1,085 Comments