Bruiloftband

Bruiloftband EarCandy

EarCandy is de perfecte bruiloftband voor uw bruiloft of huwelijksfeest. EarCandy speelt hippe uptempo tracks maar kan ook zeker een rustig repertoire op een professionele wijze neerzetten. Elke bruiloft is weer anders, wij zullen daarom als band vooraf alle details met het bruidspaar of de ceremoniemeester afstemmen zodat u daar tijdens het feest geen zorgen over hoeft te maken.

EarCandy is flexibel en kan de playlists aanpassen op de wensen van het bruidspaar. Ook kunnen er verzoeknummers worden aangevraagd. Deze studeert EarCandy speciaal voor uw bruiloftsfeest in (max. 2). Deze moeten wel ruim van tevoren (minimaal een maand) worden aangegeven en moeten enigszins in het repertoire passen. EarCandy maakt van uw bruiloftsfeest een onvergetelijke feestelijke avond.

Het opbouwen en de soundcheck zal plaatsvinden voordat het feest begint tenzij er andere afspraken gemaakt worden. Dit neemt standaard ongeveer 2 uur in beslag. Het licht en geluid wordt door een vast professioneel geluidsbedrijf verzorgd. Deze kosten zitten bij de prijs inbegrepen. Voordat het optreden begint, maar ook tijdens de pauzes tussen de sets door wordt er voor muziek gezorgd. Dit wordt afgestemd op het repertoire van jullie feestavond.

Wilt u EarCandy graag een keertje live zien spelen voordat u ons boekt dan kunt u een keertje komen kijken tijdens een van onze openbare optredens (zie onze agenda) of tijdens één van onze goed georganiseerde kijkoptredens. Uiteraard zit daar een gratis welkomsdrankje bij inbegrepen. EarCandy probeert vrij regelmatig openbare optredens te organiseren voor bezichtingen. Uiteraard kan er tijdens deze kijkoptredens al gezellig mee gefeest worden.

Heeft u interesse en wilt u wat meer informatie over beschikbaarheid en ons boekingstarief? Stuur ons dan vrijblijvend even een mailtje naar: info@earcandycoverband.nl

Bruiloftband EarCandy, join the party!

Bruiloftband EarCandy